Klachtenprocedure

Bent u niet tevreden?

Alle verzorgenden van Maxima Zorg doen hun werk met veel liefde en zo goed mogelijk. Toch is het mogelijk dat u niet tevreden bent. Bijvoorbeeld over de manier waarop u wordt verzorgd of bejegend, of over afspraken die niet naar behoren worden nagekomen.

Voordat u zich verdiept in onze klachtenprocedure, vragen wij u:

Heeft u het besproken met de medewerker?
Wanneer u ontevreden bent adviseren wij u dit eerst met de medewerker zelf te bespreken. Vaak lukt het met elkaar de situatie op te lossen.

Heeft u gesproken met de direct leidinggevende?
Komt u er niet uit met de medewerker, dan kunt u een gesprek aangaan met diens direct leidinggevende. Wanneer u dan nog een klacht heeft betreuren we dat ten zeerste, en zijn erop gericht er naar tevredenheid uit te komen.

In deze pdf vindt u de Klachtenprocedure.

Heeft u hierover vragen, wij staan u graag te woord.
Neem gerust contact op.